غذاهای محدود بیماران کیست کلیه
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

کیست کلیه یک بیماری بی ضرر برای بیشتر بیماران است، اما آن را به برخی از مشکلات باعث اگر آن را می شود بیش از حد grande.Con برای جلوگیری از رشد کیست های کلیوی، بیماران باید یک برنامه رژیم غذایی سالم را دنبال و پیدا کردن غذاهای محدود برای آنها.

می تواند رشد کیست تحریک به عنوان ارگان اصلی دفعی، کلیه مسئول برای از بین بردن مایع، مواد زائد اضافی و سموم مانند مواد زائد از متابولیسم پروتئین، سدیم اضافی، پتاسیم و فسفر و محصولات متابولیک از purinas.Con است برای محافظت از تابع بافت کلیه باقی مانده و جلوگیری از رشد کیست های کلیوی، بیماران باید از مصرف این غذاها را محدود کند.

1.The غذاهای پر سدیم

مصرف سدیم اضافی می تواند باعث ایجاد یا بدتر احتباس مایعات، و کلیه نیاز به کار سخت تر به دفع مقادیر بیش از حد sodio.Al همچنین بیماران مبتلا به انواع دیگر بیماری های کلیوی، بیماران کیست کلیوی نیز باید دور ماندن از غذاهای بالا در سدیم.

2.The ناقص غذاهای غنی از پروتئین

در مقایسه با پروتئین کامل، پروتئین ناقص حاوی اسیدهای آمینه کمتر ضروری است، به عنوان مثال پروتئین ناقص تولید ضایعات بیشتر و سموم در کلی سخنرانی کلیه fiscales.El، پروتئین های گیاهی پروتئین ناقص تر فراهم می کند.

3.The غذاهای غنی از پورین

اسید اوریک از پورین در cuerpo.Pacientes کیست کلیوی تولید، به خصوص در معرض خطر سنگ کلیه و نقرس باید این غذاها اجتناب از به خاطر سپردن اسید اوریک علت مستقیم از سنگ کلیه و نقرس است.

الکل 4.Contiene یا غذاهای حاوی کافئین و نوشیدنی ها

گزارش شده است که الکل و مواد غذایی و نوشیدنی های حاوی کافئین می تواند رشد کیست تحریک renales.De بنابراین، بیماران کیست کلیوی باید از مصرف الکل، آبجو، قهوه، نوشابه درخت نارگیل، شکلات اجتناب، و غیره .

دیگر غذاها محدود باید به اندازه کیست بستگی دارد، سطح عملکرد کلیوی pacientes.Si برای یک لیست از این غذاها در جزئیات، شما نیاز به ارسال اطلاعات بیشتر در مورد شرایط بیماری خود را در فرم زیر وارد نمایید. ما ظرف 24 ساعت پاسخ دهید.





:: برچسب‌ها: کیست کلیویمی تواند رشد کیست تحریک ,
:: بازدید از این مطلب : 414
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: